Full episode drama Setitis Kasih Darmia tonton online


Full episode drama Setitis Kasih Darmia tonton online
Full episode tonton online drama setitis kasih darmia, sinopsis ost pelakon slot akasia tv3.

Sinopsis Drama Setitis Kasih Darmia

Full episode drama Setitis Kasih Darmia tonton online | Mengisahkan kehidupan gadis bernama Darmia yang kehilangan kasih ibu dan terjebak dengan perkahwinan yang dia sendiri tidak rela. Lelaki yang bernama suami meninggalkannya kerana maruahnya tercalar. Mujur ada Opah dan Haliza sepupunya.

Tawaran sambung belajar yang ditawar oleh Haliza disambut gembira oleh Darmia. Namun, lelaki bernama Khairul Amir yang pernah melafaz ijab kabul kepadanya merangkap kekasih dan majikan Haliza membuat hidupnya haru biru.

Lelaki itu muncul dengan dendam yang tidak dilupakan. Rahsianya harus disimpan sebaik mungkin. Buatlah apa sahaja, Darmia rela agar Haliza tidak disakiti.

Dalam benci datang kasih. Jauh Darmia pergi, semakin kuat Khairul Amir mengejar dan rahsia yang terpendam selama ini terbongkar jua. Kasih Haliza pada Darmia juga berkecai.
Khairul Amir nekad, biar hilang segalanya di dunia, setitis kasih Darmia terus dinanti.

Pelakon full episode Setitis Kasih Darmia

  • Nelydia Senrose
  • Sharnaaz Ahmad
  • Josiah Hogan
  • Zarynn Min
  • Nasir Bilal Khan
  • Azizah Mahzan
  • Fauziah Nawi dan ramai lagi.

Full episode drama Setitis Kasih Darmia tonton online


Full episode drama Setitis Kasih Darmia tonton online

Special Thanks to : dfm website.

Selamat menonton - Full episode tonton online drama Setitis Kasih Darmia, sinopsis ost pelakon slot akasia tv3.
Full episode drama Setitis Kasih Darmia tonton online 4.5 5 OmG Wednesday 24 December 2014 Full episode tonton online drama setitis kasih darmia, sinopsis ost pelakon slot akasia tv3. Full episode tonton online drama setitis kasih darmia, sinopsis ost pelakon slot akasia tv3. Sinopsis Drama Setitis Kasih Darmia Full epi...





Wednesday 24 December 2014

If you enjoyed this article, sign up for free updates.

author picture

About Author

I'am OmG, a part-time blogger and template designer from Indonesia who is the founder And Author of Butod-Ketot. I love create Blogger Themes, write about blog design, And Blogspot tweaks. You can subscribe me on G+ @ OmG .

.