Mayat bayi baru lahir ditemukan dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama


Mayat bayi baru lahir ditemukan dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama - Mayat bayi lelaki dipercayai baru lahir ditemukan di dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama di Jalan Sungai Layar, Sungai Petani di sini hari ini.

Mayat bayi itu ditemukan oleh penghuni di situ kira-kira pukul 11 pagi. Difahamkan, seorang wanita berasal dari Sabah dikatakan telah bersalin lebih 24 jam lalu di dalam bangunan itu dan kemudian telah memasukkan bayi tersebut ke dalam tin biskut berkenaan.

Mayat bayi baru lahir ditemukan dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama

Wanita berusia 20-an itu kemudian dihantar ke Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH) Sungai Petani untuk pemeriksaan lanjut kira-kira pukul 12.50 tengah hari. Seorang wanita di pusat bim­bingan itu, Haslinda Abdullah, 30, berkata, dia dan rakan-rakan lain begitu terkejut apabila menemui tin biskut itu dan apabila diperiksa ia mengandungi mayat seorang bayi yang baru dilahirkan.
“Memang ada wanita baru menginap di pusat bimbingan agama di sini sebelum itu. Apabila ditanya wanita tersebut enggan mengaku dia mengandung,” katanya ketika ditemui di sini hari ini.
Dalam pada itu, Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Khalil Arifin ketika dihubungi mengesahkan mengenai perkara berkenaan. “Polis masih menjalankan siasatan berhubung penemuan bayi di dalam tin biskut itu. Kita juga belum mengetahui motif sebenar kejadian,” katanya. -Utusan | Mayat bayi baru lahir ditemukan dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama
Mayat bayi baru lahir ditemukan dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama 4.5 5 OmG Friday 20 March 2015 Mayat bayi baru lahir ditemukan dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama Mayat bayi baru lahir ditemukan dalam tin biskut di sebuah pusat bimbingan agama - Mayat bayi lelaki dipercayai baru lahir ditemukan di da...





Friday 20 March 2015

If you enjoyed this article, sign up for free updates.

author picture

About Author

I'am OmG, a part-time blogger and template designer from Indonesia who is the founder And Author of Butod-Ketot. I love create Blogger Themes, write about blog design, And Blogspot tweaks. You can subscribe me on G+ @ OmG .

No comments

.